APACHE Sota 2 BF410 720 Wh - vínová

APACHE Sota 2 BF410 720 Wh - vínová

Typ motoru: M400
Značka motoru: Bosch
Velikost kol: 29
Baterie: 720Wh
Velikost rámu: L
Model rok: 2025

54 990 Kč

Popis kola

APACHE Sota 2 BF410 720 Wh - vínováMotorBafang M410Baterie720WhVýkon80NmPrůměrný dojezd60-120 kmVidliceSuntour - pružinaVelikost kol 29"Představení ElektrokolaKompletně vybavené elektrokolo s nízkým nástupem.Ergonomická geometrie pro pohodlnou jízdu v nenáročnám terénu.Silný motor Bafang M410 s 80 Nm.Vysoká kapacita baterie 720 Wh.Řazení s měničem určené speciálně pro elektrokola Shimano Cues 10 rychlostí.Zadní duralový nosič s MIK systémem pro snadné přichycení brašen pouhým kliknutím.Výkonné osvětlení napájené hlavním akumulátorem kola. Fotogalerie modelu Hlavní přednosti BAFANG M410Motor Bafang M410 je středový pohon, který patří mezi oblíbené volby v segmentu elektrokol, zejména pro horská a trekingová kola. Zde jsou jeho klíčové vlastnosti:Točivý moment: Až 80 Nm – poskytuje dostatečný tah pro strmé výjezdy a náročný terén.Hmotnost: Přibližně 3,2 kg – lehký motor, vhodný pro efektivní jízdu a zlepšení ovladatelnosti kola.Motor Bafang M410 je vhodný pro rekreační i sportovní jezdce, kteří hledají výkonný a dostupný systém, a dobře obstojí i ve středně náročném terénu. Rám bez vrchní rámové trubkyRám bez vrchní rámové trubky, známý jako snížený rám, je specifický typ rámu kola navržený pro snadnější nastupování a sesedání. Tento design je oblíbený zejména u městských a rekreačních kol, a to z několika důvodů:Pohodlí a bezpečnost: Díky nižší konstrukci je možné rychleji a bezpečněji sesednout, což oceníte například v městském provozu nebo při jízdě v hustých zástavbách.Univerzálnost: Snížený rám je vhodný pro všechny věkové kategorie a obě pohlaví, což z něj činí ideální volbu například pro rodinná nebo sdílená kola.Tento typ rámu se hojně využívá u elektrokol, městských kol, trekových modelů a někdy i u gravel kol, kde se hledí na univerzalitu a pohodlí. MIK systémMIK systém (Mounting is Key) je inovativní řešení pro snadnou a rychlou montáž příslušenství na kolo, jako jsou nosiče, brašny nebo košíky. Tento systém vyvinula společnost Basil ve spolupráci s dalšími výrobci příslušenství. Je oblíbený díky své jednoduchosti, bezpečnosti a univerzálnosti.MIK adaptér lze připevnit na většinu standardních nosičů nebo příslušenství, které má kompatibilní MIK platformu.Příslušenství s MIK adaptérem lze snadno nasadit a odejmout díky systému „klíče“ – speciálního nástroje, který zajišťuje jednoduché uvolnění.Montáž je pevná a spolehlivá, takže příslušenství drží na svém místě i během jízdy na nerovném terénu.Klíčový mechanismus zabraňuje náhodnému uvolnění nebo krádeži.Tento systém je ideální pro cyklisty, kteří hledají flexibilní a praktické řešení pro přepravu věcí na kole.Příslušenství s MIK systémem. SHIMANO BR-MT200SHIMANO BR-MT200 jsou hydraulické kotoučové brzdy od značky SHIMANO. Brzda poskytuje dlouhodobě konstantní brzdné vlastnosti, rychlou a snadnou obsluhu.Tím, že se jedná o dvoupístkové brzdy, není brzda příliš náchylná na nutnost přesného nastavení a její servisní interval je o něco delší, což může být pro rekreační jezdce nespornou výhodou. Tato brzda za nás vykazuje výborný poměr mezi cenou a funkčností. Mohlo by se Vám hoditTech. parametry podívejte se na kompletní specifikaci tohoto modelu víceKatalog Apache prohlédněte si kompletní nabídku tohoto výrobce víceNávod než si kolo koupíte, můžete si prolistovat návod v češtiněvíce MotorBafang M410Motor Bafang M410 je středový pohon, který patří mezi oblíbené volby v segmentu elektrokol, zejména pro horská a trekingová kola. Zde jsou jeho klíčové vlastnosti:Točivý moment: Až 80 Nm – poskytuje dostatečný tah pro strmé výjezdy a náročný terén.Hmotnost: Přibližně 3,2 kg – lehký motor, vhodný pro efektivní jízdu a zlepšení ovladatelnosti kola.Motor Bafang M410 je vhodný pro rekreační i sportovní jezdce, kteří hledají výkonný a dostupný systém, a dobře obstojí i ve středně náročném terénu. Jak správně vybrat vhodný motor pro elektrokolo? Výkon80 NmVáha3,2 kgMax. přípomoc600WVše o motoru Bafang M420Všechna kola s motorem BafangPorovnání výkonu motorů 40-60 Nmrekreační využití lehký terén 60-80 Nmdostatek výkonu i pro prudké kopce a těžký terén80-100 Nmextrémní síla, které si hravě poradí s jakýmikoliv terénem Bateriesrdce elektrokolaBaterie je společně s motorem nejdůležitějším komponentem elektrokola. Kvalita baterie přímo ovlivňuje jízdní vlastnosti, dojezd a životnost a v neposlední řadě vaší spokojenost s produktem. Proto je dobré kupovat elektrokola, u kterých máte jistotu, že využívají vyzkoušené technologie od předních výrobců. Pouze tak se vyhnete zbytečným starostem a případným "zbytečným" investicím do nové baterie. Pár faktů o bateriíchBaterie a nabíječka je u nás vždy v ceněkaždé elektrokolo zakoupíte vždy s baterií a nabíječkouKapacita (Wh)hlavní parametr baterie, čím vyšší hodnota, tím lépe. Nejlepší baterie mají až 950 Wh, slušný standard je dnes 500-600 Wh. Kapacitu baterie lze vypočítat z jejich základních parametrů "napětí V" x "kapacita Ah" = "kapacita Wh" - příklad: 36V x 17,5Ah = 630WhNabíjení lithiové baterie lze nabíjet kdykoli a jakkoli dlouho, nemá to vliv na jejich životnost. Např. rychlonabíječky (6A) zvládnou nabít 500 Wh baterii na 50% kapacity za 1 hodinu (akorát tak na to dát si oběd a nealko pivko), na 100% za 3 hodinyŽivotnost moderní baterie zvládnou velký počet plných nabíjecích cyklů (800 až 1000), než se jejich kapacita začne snižovat. Což v závoslosti na četnosti využití a způsobu zacházení s baterií odpovídá životnosti cca 4 až 8 let. Životnost baterie dokážete snadno prodloužit dodržením pár základních věcí - dočtete se níže.Battery management system (BMS) "mozek" baterie, řídící elektronika, která dohlížící na správné rovnoměrné dobíjení a vybíjení článků baterie. Vy se tedy nemusíte téměř o nic starat :)Skladování při delším nepoužívání (např. přes zimu) baterii držte nabitou ideálně na 50-60% její kapacitya uložte ji při pokojové teplotě (chlad třeba v garáži by způsobil její rychlejší samovybíjení) Jak pečovat o bateriiDoba nabíjení baterie Na co si dát pozor? Nevybíjejte baterii "do mrtva"A když se vám to přece jen podaří, tak ji ihned nabijte. Nenechávejte ji ležet prázdnou, může dojít k jejímu nevratnému poškození. V sezóně dobíjejte na 100% hned po dojezduSoučasné baterie Li-Ion nebo Li-Pol nabíjejte bez ohledu na zůstatek kapacity hned po dojezdu (často se setkáte s argumentem, že se má baterie nejdříve zcela vybít - je to nesmysl a těmto moderním bateriím to naopak škodí).Mimo sezónu když nejezdíte, dobijte na 60%60% nabití při nepoužívání baterie je pro její životnost nejoptimálnější (tj. 3 čárky z 5 na ukazateli). 1x měsičně zkontrolujte. Jakmile kapacita klesne na 40% (2 čárky z 5), dobijte opět na 60%.Jak je to s dojezdem elektrokola?papírové hodnoty vs. realita Dojezd je pro zákazníka důležitá hodnota a výrobci to moc dobře vědí. I proto se většina výrobců předhání, kdo nabídne zákazníkovi zajímavější (delší) dojezd. Bohužel neexistuje žádná norma, která by pravidla pro uvádění dojezdových hodnot sjednotila, tak aby prezentované hodnoty byl opravdu reálné. My se snažíme udávat hodnoty zprůměrované, které korespondují s našimi vlastními zkušenostmi. Pro získání lepší představy o rozpětí dojezdových vzdáleností přikládáme jednodduchou tabulku, ve které se můžete podívat na reálné dojezdy jednotlivých baterií, které máme osobně vyzkoušené. Průměrný dojezd baterieníže uvádíme hodnoty, které vycházejí z našich reálných zkušeností. Měly by vám pomoci získat lepší představu o reálném dojezdu, při zohlednění váhy jezdce a kapacity baterie. Co má vliv na dojezd? váha jezdce rychlost tlak v pneu + použitý vzorek úroveň přípomoci (asistence motoru)váha jezdce venkovní teplota, vítr profil trati a jejích povrh (asfalt, písek, kamení) Čím mohu prodloužit dojezd? Vyšší frekvence šlapání nad 50 otáček/min optimalizuje účinost pohonné jednotky. Naopak pomalé šlapání na těžké převody stojí akumulátor více energie.Jezděte plynule, časté brždění a rojíždění je nehospodárné, tak jako u automobiluSprávné a včasné řazení zvyšuje efektivitu jezdce a vyšší dojezd baterie.Kontrola správného tlaku v pneumatikách pro minimalizaci valivého odporuOn-line kalkulátor dojezduAkumo.czVáš spolehlivý partner Kolo vám doručíme až domu - připravenéVěřte, že Vaše objednané elektrokolo bude mít prvotřídní péči od našich šikovných servisních techniků, kteří elektrokolo seřídí a kompletně připraví a absolvují zkušební jízdu. Naším cílem při zvolení této služby je, aby zákazníci neměli s dodaným elektrokolem v podstatě žádnou starost a mohli se rovnou vydat na cestu a užívat si vytoužené elektro pomoci. Zajímá Vás, co všechno tato služba obnáší? Více o doručení elektrokolaPůjčovna a TestCentrum elektrokolChcete si elektrokolo před zakoupením vyzkoušet a pořádně otestovat v reálném terénu, který znáte? Nebo hledáte půjčovnu elektrokol pro zpestření vaší dovolené či delšího výletu. Na důvodu nesejde, pro všechny různé příležitosti a možné situace se vám elektrokolo může hodit. Prohlédnout půjčovnu Síť servisních partnerů po celé ČRKoupili jste u nás elektrokolo a máte to k nám daleko? Nebojte i pro vás máme řešení. Můžete využít služeb některého z našich servisních partnerů, kteří s vámi rádi vyřeší jak záruční, tak i pozáruční problém. Umí realizovat i placenou garanční prohlídku. Najít nejbližší servisOdstranění rychlostního limitu elektrokolaLimit asistence motoru do 25 km/h - noční můra mnohých cyklistů. Pokud patříte mezi ty, kterým omezení rychlosti vadí, jistě uvítáte jeho odstranění a my pro vás máme řešení. Pokud úpravu softwaru realizujete u nás, neztrácíte záruku na elektrokolo. Více o zrychlení elektrokola Pojištění elektrokolaPořídili jste si skvělé kolo a máte obavu z toho, že by Vám ho někdo mohl ukrást nebo že si ho zničíte? Bojíte se ho nechat v autě, zamčené venku bez dozoru nebo přes noc ve sklepě? Pak jste u nás správně. Pojištění elektrokol doporučují dvojnásobný mistr světa v biketrialu Josef Dressler a paralympijský vítěz a mistr světa v cyklistice Jiří Ježek. Více o pojištěníPoradíme vámNevíte-li si rady, velmi rádi vám pomůžeme a poradíme. Stačí se s námi spojit nebo nám zavolat na infolinku +420 315 601 380 jakou velikost rámu zvolit?jaký typ elektromotoru vybrat?odstranění rychlostního limitu 25 km/h reálný dojezd elektrokolana co si dát pozor při výběru elektrokola?půjčovna a testcentrumBlog o elektrokolech

Další parametry

Display: Bafang LCD
Vidlice: pružinová Suntour XCM HLO / 80 mm
Přehazovačka: Shimano Deore RD-M5130
Řazení: Shimano Deore SL-M5130-R
Kazeta: Shimano Deore CS-LG600, 11-43 z.
Retez: Shimano CN-LG500
Náboje: Joytech QR
Ráfky: Al
Pláště: Kenda Small Block Eight 29 x 2,1
Sedlovka: 30,9mm
Představec: stavitelný Zoom Al 31,8 x 90 mm
Řidítka: Zoom Al 31,8 x 680 mm, zvýšení 15 mm
Kroutící moment: 80Nm
Dojezd: 100 až 250 km
Přední brzda: MT201, kotouče SM-RT26 (180 / 180 mm)
Zadní brzda: MT201, kotouče SM-RT26 (180 / 180 mm)
Sedlo: Selle Royal Vivo
Nosnost: 120kg
Výška jezdce: 150-165cm, 160-175cm, 170-185cm
Typ rámu: Beztrubkový rám
Použití: Silnice a cyklostezky, Šotolinové cesty
Barva: vínová
Značka: APACHE
Teleskopická sedlovka: za příplatek 3-8 tis. Kč
Kategorie: 1
Pohlaví: Unisex, Nízký nástup, Senior, Dámská
Průměr kol: 29
Tlumič: x
Kotouče: 180mm
Převodník: Bafang 38T, 170mm
Gripy: Velo

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:
Pro nahrání fotografie a komentáře se musíte přihlásit.