Crussis e-City 1.16

Crussis e-City 1.16

Typ motoru: Zadní motor
Značka motoru: Bosch
Velikost kol: 26
Baterie: 468Wh
Velikost rámu: L
Model rok: 2022

23 790 Kč

Sleva

U kol našeho partnera Akumo.cz můžete získat slevu 5% při nákupu kola. Klikněte na tlačítko získat slevu, a systémy zaevidují náš slevový kod ebiker. Slevu je možné získat i při osobním jednání, stačí sdělit název slevového kódu. Konečnou slevu potvrdí vždy prodejce kol.

Popis kola

CRUSSIS E-CITY 1.16Hledáte elektrokolo na cestu do práce, nebo na cesty městem? Chcete si zajet na nákup, na oběd, nebo na pěkný nenáročný výlet s kamarády? Pak je elektrokolo Crussis e-City 1.16 pro vás jako dělané. Bát se nemusíte ani deště. Součástí výbavy elektrokola jsou totiž kromě předního a zadního osvětlení, stojánku a nosiče rovněž blatníky. Sečteno podtrženo, Crussis e-City 1.16 je elektrokolo pro použití v každodenním životě.Pružinová vidlice od značky SR SUNTOUR468Wh baterieMotor BAFANG M400Sedmipastorková přehazovačka SHIMANOŠpalkové brzdy TEKTRO26" kolaNosič a blatníky v základní výbavěSnížený rám pro pohodlnější nástupPružinová vidlice od značky SR SUNTOUR468Wh baterieMotor BAFANG M400Sedmipastorková přehazovačka SHIMANOŠpalkové brzdy TEKTRO26" kolaNosič a blatníky v základní výbavěSnížený rám pro pohodlnější nástupZákladní vlastnostiMotorBAFANG nábojovýKola26″Výkon30 NmPřehazovačka7 rychlostíBaterie468 WhZdvih tlumičů40 mmDojezdStřední (60 - 80 km) Síla motoru30 Nm Kvalita komponentRekreační jízda Oblíbené příslušenstvíNechte se inspirovat a podívejte se na doporučené příslušenství, které zákazníci nejčastěji k tomuto kolu pořizují. Prohlédnout BAFANG V ZADNÍM NÁBOJIPokud chcete elektrokolo využívat pouze na cesty po městě, do práce, na nákupy, nebo jako dopravní prostředek, a zároveň za něj nechcete utratit zbytečně moc peněz, zadní motor by pro Vás mohl být ta správná volba. Díky volnoběžce necítíte žádný odpor při šlapání bez motoru, ale na druhou stranu díky absenci torzního snímače nemáte přirozený pocit při šlapání. Motor totiž neví, jakou silou tlačíte do pedálů a tím pádem nedokáže správně dávkovat svůj výkon a točivý moment.MotorBafang v zadním nábojiVáha3 kgKroutící moment30 Nm Typ využití Lesní cesty Lesní pěšiny a traily Náročný terén a sjezdy Baterie BAFANG s kapacitou 468 WhBaterie pro motory BAFANG se vyznačují velkou univerzálností a velmi vysokou kapacitou (až 900 Wh) Kapacita [wh]468 522 630 720 900Dojezd [km]60 - 80 80 - 100100 - 120120 - 140140 - 160 Diodový displej pro BAFANGVelmi jednoduchý displej na ovládání. Zobrazuje dvě základní veličiny - stav baterie a zvolenou přípomoc. Tyto veličiny zobrazuje pomocí diod. Pokud byste chtěli zobrazovat informace o rychlosti a ujeté vzdálenosti, doporučujeme vám k elektrokolu přikoupit klasický cyklo-computer. Hliníkový rámHliník je sám o sobě měkký materiál, proto se v rámech používají jeho slitiny. Tyto rámy mají až 3x nižší hmotnost než rámy ocelové. Můžete si všimnout, že mají rámy z hliníkových slitin trubky s většími průměry. Není to jenom věc designu, ale zvyšuje to pevnost samotného rámu. Shimano TourneyTento model doporučujeme určitě jen na rekreační využití u městských elektrokol. Nejčastěji se používá společně v provedení šesti, nebo sedmipastorkové kazety. Přehazovačka funguje spolehlivě, pokud se využívá v nízké zátěži. Při vyšší zátěži její funkčnost klesá. TEKTRO V-BRAKETEKTRO V-BRAKE jsou standardní špalkové brzdy, jaké znáte z normálních kol. Tyto brzdy mají obrovskou výhodu v jednoduchosti. Opravit a seřídit je s trochou zkušenosti a trpělivosti zvládne téměř každý. Jejich brzdový účinek je oproti kotoučovým variantám o něco slabší, ale vzhledem k tomu, že se montují převážně na městská elektrokola, není to žádný problém! SUNTOUR CR7-VCR7-V je díky svému zdvihu 40 mm určená pouze na zpevněné cesty. Často se používá u trekových, krosových a městských kol. Velká výhoda je jednoduchost konstrukce a minimální nároky na pravidelný servis. Nevýhoda je absence přesného nastavení vidlice na daného jezdce.

AI hodnocení kvality:

6

AI hodnoceni cena vs výkon:

9

AI hodnotí:

Elektrokolo Crussis e-City 1.16 je cenově dostupné a za cenu pod 30000 Kč nabízí velmi slušnou výbavu. Motor Bafang a baterie s kapacitou 468Wh umožňují dojezd až 90 km. Přehazovačka Shimano Tourney a brzdy Tektro V-Brake jsou solidní, ale ne patří k těm nejlepším na trhu. Rám je vyroben z hliníku, což zaručuje lehkost a odolnost. Na druhou stranu, vidlice bez možnosti uzamčení a absence kotoučových brzd snižují celkové hodnocení kvality.

Další parametry

Display: Bafang LCD
Vidlice: Zoom 325E 26" no lock
Přehazovačka: Shimano Tourney RD-TY300, 7 rychlost
Řazení: Shimano Tourney SL-TX50-7R, 7 rychlostí
Kazeta: Bafang 250W (MAX 500W), v zadním náboji
Retez: Kmc Z7
Náboje: Crussis disc, ložisko věneček, 36D
Ráfky: Crussis 26", dvoustěnné, vložkované, 19mm
Pláště: Kenda 26x1,75 (559-47), černý
Sedlovka: 31,6mm
Představec: Crussis Al, 90mm, stavitelný
Řidítka: Crussis AL 25,4 mm, šířka 620 mm
Kroutící moment: 40Nm
Dojezd: Standartní dojezd - 60 až 90 km
Nabíječka: napětí 36 Volt, 2A
Rychlost: 25 km/h - možné zrychlit na 50 km/h
Material rámu: Hliník
Přední brzda: Tektro V-Brake
Zadní brzda: Tektro V-Brake
Sedlo: Selle Royal
Nosnost: 120kg
Výška jezdce: 150-165cm, 160-175cm, 170-185cm, 180-195cm
Typ rámu: Beztrubkový rám
Použití: Město, Silnice a cyklostezky, Šotolinové cesty, Lesní cesty
Barva: Bílá
Značka: CRUSSIS
Teleskopická sedlovka: za příplatek 3-8 tis. Kč
Kategorie: 1
Pohlaví: Pánská, Unisex, Nízký nástup, Senior, Dámská
Průměr kol: 26
Tlumič: x
Zdvihy: 60-100mm
Kotouče: x
Převodník: Crussis 42 zubů, 170 mm
Gripy: Crussis ergonomicky tvarované s objímkou

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:
Pro nahrání fotografie a komentáře se musíte přihlásit.